دستگاه بوجاری خشکبار

دستگاه بوجاری خشکبار

اگر صاحب یک کارخانه خشکبار باشید تهیه دستگاه بوجاری خشکبار برای شما یکی الزامات کار به حساب می آید. این دستگاه عمل بوجاری کردن خشکبار را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. دستگاه های بوجاری که برای خشکبار تولید شده اند ظرفیت های متغیری دارند و در اندازه های کوچک و بزرگ عرضه می شوند. از نظر طول عمر از نیز می توان گفت جزو تجهیزاتی با طول عمر بالا به حساب می آیند. این دستگاه ها مطابق با فناوری روز تولید می شوند و عملکرد بی نظیری را ارائه می دهند.

عملکرد دستگاه بوجاری خشکبار

ابتدا باید بدانید عملکرد دستگاه های بوجاری کنجد  و خشکبار به چه صورت است و چرا باید آن ها را خریداری کنید. دستگاه های بوجاری وظیفه حذف ناخالصی های خشکبار را بر عهده دارند. این ناخالصی ها می توانند هر چیزی اعم از اضافات سبک یا سنگین باشند که به دقت بالایی توسط دستگاه بوجاری جداسازی می شوند. این دستگاه ها اضافات مختلفی مانند سنگ، شیشه، پلاستیک و فلز را می توانند به راحتی انجام دهند. دستگاه های بوجاری خشکبار تنوع نسبتاً بالایی دارند که امکانات در دستگاه های مدرن بیشتر است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه های بوجاری خشکبار و بوجاری یونجه  این است که می تواند عیوب محصولات را پیدا کنند. شما به راحتی قادر خواهید بود خشکبار آفات زده را از طریق این دستگاه ها جداسازی کنید. این تجهیزات دقت بالایی نیز دارند پس به ندرت شاهد خطا در عملکرد آن ها خواهید بود. خشکباری که با این دستگاه ها، بوجاری شده از کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع خشکبار را شما قادر خواهید بود مدت زمان زیادی نگهداری کنید.

عملکرد دستگاه بوجاری خشکبار

سایز بندی خشکبار توسط دستگاه های بوجاری خشکبار

ممکن است که قصد داشته باشید خشکبارهای مختلف را بر اساس سایز آن ها جداسازی کنید. یقیناً جداسازی خشکبار بر اساس سایز نیاز به فناوری پیشرفته ای دارد. بعضی دستگاه های بوجاری می توانند بر اساس سایز خشکبار را جداسازی کنند. اگر به چنین فناوری برای واحد تولیدی خود نیاز دارید حتما بررسی کنید که آیا دستگاه مورد نظر این قابلیت را دارد یا خیر.

کاربرد دستگاه های بوجاری

قبل از خرید دستگاه های بوجاری که برای خشکبار تولید شده اند باید بررسی کنید که برای ارائه چه خدماتی ساخته شده اند. بررسی دقیق کاربرد این دستگاه های صنعتی به شما این امکان را می دهد که بیشترین بهره را از آن ها ببرید. دستگاه های بوجاری خشکبار قادر هستند عمل بوجاری بادام، بادام زمینی، انجیر، کنجد و پسته را انجام دهند. البته این نوع دستگاه ها برای بوجاری کردن مویز و تخمه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از خرید هر دستگاه ابتدا بررسی کنید که دقیقاً چه کاربردی دارد و سپس آن را خریداری کنید.

اجزای سازنده دستگاه های بوجاری خشکبار

دستگاه های بوجاری خشکبار متناسب با کارکردی که دارند از اجزای ویژه ای ساخته شده اند. اجزای تشکیل دهنده این تجهیزات می تواند بسته به نوع آن ها متفاوت باشد. قطعاً دستگاه های مدرن بوجاری تجهیزات اولیه به خصوصی نسبت به دستگاه های دیگر دارند. قیف دستگاه یکی از اجرای آن است که در ابتدا خشکبار در آن قرار می گیرد و تا حدودی ظرفیت دستگاه به آن بستگی دارد.

تراس ویبره قسمت مهم دیگر دستگاه بوجاری است که با لرزش های خود عمل بوجاری کردن را خیلی سریع انجام می دهد. فن و محفظه باد که با نیروی باد عمل بوجاری کردن را انجام خواهند داد دیگر قسمت های مهم این دستگاه به حساب می آیند. مخزن سوم با سرندهای مختلف که هر یک دارای سایز خاصی هستند. سرندهای این قسمت وظیفه دارند که اضافات متعددی را از خشکبار جدا کنند.

اجزای سازنده دستگاه های بوجاری خشکبار

دستگاه بوجاری خشکبار را چگونه انتخاب کنیم؟

دستگاه های بوجاری تنوع بالایی دارند و نیاز است فاکتورهای خاصی را برای خرید هر دستگاه بوجاری  اتخاذ کنیم. اکنون نکاتی را ذکر خواهیم کرد که با توجه به آن ها می توانید دستگاه های بوجاری را بهتر انتخاب کنید.

شرکت سازنده

در انتخاب خط بوجاری ماش  و سایر دستگاه های بوجاری شرکت سازنده نقش قابل توجهی دارد. عرضه کنندگان دستگاه های بوجاری توصیه می کنند که این دستگاه ها را از برند های معتبر تهیه کنید. شرکت های مختلفی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که این دستگاه ها را تولید می کنند. محصولات برندهای داخلی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند از شما با اطمینان خاطر می توانید دستگاه را از این برندها انتخاب کنید.

گارانتی

خط بوجاری ریز دانه و سایر دستگاه های بوجاری معمولاً با گارانتی عرضه می شوند. اگر این تجهیزات گارانتی داشته باشند می توانید از عملکرد مفید آن ها مطمئن شوید. علاوه بر این امر در صورت گارانتی دار بودن این دستگاه ها می توانید در صورت خرابی از گارانتی استفاده کنید. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع دستگاه و شرکت تولید کننده آن معمولا متفاوت است. توصیه می شود قبل از خرید درباره گارانتی آن از فروشنده اطلاعاتی را جویا شوید.

ظرفیت

کارخانه تولید کننده خط بوجاری کنجد و دستگاه های متنوع بوجاری آن ها را با ظرفیت های مختلفی تولید می کند. شما قادر خواهید بود این دستگاه ها را با توجه به ظرفیت آن ها خریداری کنید. اما در انتخاب ظرفیت این دستگاه باید دقت فوق العاده بالایی داشته باشید. دستگاه با ظرفیت کم نمی تواند نیاز کارخانه یا واحد تولیدی شما را جوابگو باشد. دستگاه با ظرفیت زیاد نیز بدون استفاده زیاد خواهد ماند و فقط مبلغ بیشتری را برای خرید آن می پردازید.

نکات موثر در افزایش طول عمر دستگاه بوجاری خشکبار

خط سورتینگ حبوبات  و دستگاه های بوجاری معمولاً طول عمر فوق العاده بالایی دارند. با این حال باید نکات خاصی را بدانید تا بتوانید سال های بیشتری از آن ها بهره ببرید. اگر دستگاه دچار ایراد جزئی و بسیار مختصر شد آن را جدی بگیرید. ایراد های کوچک در دستگاه های صنعتی اگر مورد توجه قرار نگیرند به مشکلات بزرگ ختم می شوند.

خط بوجاری حبوبات  و دستگاه های بوجاری را به صورت دوره‌ ای بازرسی کنید. بازرسی دوره ای می تواند به صورت ماهانه یا چند ماهه انجام شود. می توانید از یک متخصص درخواست کنید که در بازه زمانی خاصی دستگاه را مورد بررسی قرار دهد. به هر میزان که این بازرسی ها در بازه زمانی کوتاه تری انجام شوند دستگاه عملکرد بهتری خواهد داشت.

جدا از بازرسی هایی که شما به صورت دوره ای آن ها را انجام می دهید یک بازرسی سالانه را نیز برای بررسی دستگاه باید در نظر بگیرید. بازرسی سالانه خط بوجاری گندم و سایر تجهیزات بوجاری باید توسط فردی انجام شود که متخصص تعمیر این دستگاه ها باشد. در صورت مشاهده کاهش راندمان دستگاه نیز خیلی سریع با تعمیرکار آن ارتباط بگیرید.

مزایای دستگاه بوجاری خشکبار

خرید دستگاه بوجاری می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. افرادی که قصد خرید این نوع تجهیزات صنعتی را دارند باید از مزایای خرید آن ها مطلع شوند. بر همین اساس مزایای خرید این دستگاه های بوجاری را ذکر می کنیم تا از خرید خود اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید.

کاهش نیروی انسانی

در گذشته برای بوجاری کردن خشکبار نیروهای انسانی بسیار زیادی نیاز بود. استفاده از نیروی انسانی برای بوجاری گندم  و سایر محصولات معایب زیادی داشت. نیروهای انسانی دقت لازم را نداشته اند و دستمزد بالایی را برای ارائه خدمات دریافت می کرده اند. تولید دستگاه های بوجاری سبب شده تعداد نیروهای انسانی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. این دستگاه بدون نیز به اپراتور عمل بوجاری را انجام خواهند داد پس در کاهش نیروی انسانی نقش دارند.

افزایش تولید

میزان تولید برای یک کارخانه اهمیت فوق العاده بالایی دارد و همین امر سبب شده صاحبین کارخانه ها به دنبال راهی برای افزایش تولید باشند. استفاده از دستگاه های مختلف و مدرن بوجاری ذرت  و غیره میزان تولید را چندین برابر افزایش می دهد. بر همین مبنا اگر افزایش تولید کارخانه برای شما اهمیت دارد حتما دستگاه های بوجاری را خریداری کنید. البته مهم است که دستگاه نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در افزایش تولید کارخانه شما موثر واقع شود.

کاهش خطا

عمل بوجاری خشکبار و بوجاری برنج  باید با دقت بالایی و بدون کوچک ترین خطا صورت گیرد‌. دستگاه های قدیمی که عمل بوجاری را انجام می داده اند از دقت بالایی برخوردار نبوده اند. همین امر سبب می شد که اضافات بسیار زیادی در خشکبار باقی می ماند که عمل بوجاری چندان رضایت بخش نبود. اما دستگاه های جدید بوجاری خشکبار دقت زیادی دارند و بروز خطا در آن ها به ندرت دیده می شود. شما می توانید در صورت تمایل دستگاه های لیزری بوجاری را خریداری کنید که دقت بالایی نسبت به دیگر دستگاه ها دارند.

افزایش درآمد

مسئولان طبیعتاً کارخانه های مختلف اهداف خاصی را مد نظر می گیرند و سعی می کنند به آن اهداف برسند. یکی از اهداف اساسی همه کارخانه ها و واحد‌های تولیدی افزایش درآمد است. شما با خرید دستگاه های بوجاری زیره و غیره قادر خواهید بود میزان درآمد خود را افزایش دهید. با افزایش درآمد به راحتی می توان واحد تولیدی مد نظر خود را ارتقاء دهید.

طول عمر مفید بالا

یکی از ویژگی های دستگاه های بوجاری کنجد  و غیره این است که طول عمر مفید بالایی دارند. همین طول عمر مفید بالا سبب می شود شما این امکان را داشته باشید که سال های زیادی از این دستگاه ها بهره بگیرید. عواملی مانند استفاده از تجهیزات درجه یک در ساخت این دستگاه ها منجر به افزایش طول عمر آن ها شده است. علاوه بر این امر مونتاژ دستگاه های بوجاری نیز با بهترین فناوری صورت گرفته به همین دلیل دستگاه مقاومت و استحکام بالایی دارد.

طول عمر مفید بالا

قیمت گذاری دستگاه بوجاری خشکبار

قیمت گذاری دستگاه بوجاری خشکبار با توجه به عوامل متعددی صورت خواهد گرفت. افرادی که قصد دارند انواع این دستگاه ها را خریداری کنند باید این عوامل را در نظر بگیرند. ظرفیت دستگاه نقش قابل توجهی در تعیین قیمت آن دارد. تجهیزاتی که با ظرفیت های زیاد ساخته می شوند طبیعتاً از قیمت بیشتری برخوردار هستند. شرکت سازنده این تجهیزات نیز می تواند قیمت آن ها را تعیین کند. اگر برند سازنده جزو برندهای معتبر باشد قیمت بالاتری را برای این دستگاه ها در نظر می گیرد.

نوسانات بازار دیگر عاملی به شمار می رود که در تعیین قیمت دستگاه بوجاری خشکبار نقش دارد. توصیه می شود ابتدا میزان نوسانات را در بازار خرید و فروش این تجهیزات بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. خرید عمده و جزئی نیز می تواند در تعیین قیمت دخیل باشد اگر این تجهیزات را به صورت عمده خریداری کرده باشید از تخفیف هایی بهره مند خواهید شد. مرکز عرضه کننده نیز نقش ویژه ای در تعیین قیمت دستگاه های بوجاری دارد.

مراکز اصلی فروش دستگاه بوجاری خشکبار این دستگاه را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری عرضه می کنند. فناوری ساخت دستگاه عامل موثر دیگر در تعیین قیمت آن است. اگر از تکنولوژی مدرن برای تولید این محصول استفاده کرده باشند قیمت آن بیشتر خواهد بود. به طور کلی مبلغی که شما برای خرید این تجهیزات پرداخت می کنید در برابر مزایایی که دارد چندان زیاد نیست. بنابراین شما با پرداخت هزینه مناسبی می توانید این دستگاه های بوجاری را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

خرید اینترنتی دستگاه بوجاری خشکبار

در صورت تمایل می توانید دستگاه بوجاری خشکبار را به صورت اینترنتی تهیه کنید. خرید آنلاین دستگاه های بوجاری مزایای فوق العاده بالایی نسبت به خرید حضوری دارد و به همین دلیل متقاضیان این مدل خرید را بیشتر ترجیح می دهند. اگر این محصولات را به صورت اینترنتی تهیه کنید خیلی سریع می توانید از آن ها بهره بگیرید. علاوه بر این امر خرید آنلاین در بازه زمانی بسیار کوتاهی صورت می گیرد بر همین اساس تایم زیادی را از شما نخواهد گرفت.

 اما نیاز است برای خرید اینترنتی دستگاه بوجاری برنج و سایر دستگاه های بوجاری نکات خاصی را بدانید. این محصولات را از وب سایت هایی خریداری کنید که به صورت تخصصی در کار فروش این تجهیزات هستند. خرید از این وب سایت ها منجر خواهد شد که از کیفیت و عملکرد دستگاه اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید. البته نیاز است میزان اعتبار سایت های فروش آنلاین را نیز بررسی‌ کنید. برای بررسی اعتبار یک سایت فروش آنلاین به سابقه و نماد الکترونیکی آن توجه داشته باشید.

مدت زمان ارسال دستگاه بوجاری خشکبار

 مدت زمان ارسال خط بوجاری و سایر دستگاه های بوجاری یکی از مسائلی است که متقاضیان قصد دارند از آن مطلع شوند. عوامل متعددی در زمان ارسال این تجهیزات می توانند نقش داشته باشند. بر همین اساس نمی توان گفت برای ارسال این تجهیزات چقدر زمان نیاز است. یکی از این عوامل وب سایتی است که شما این دستگاه را از آن خریداری می کنید. سایت های معتبر در بازه زمانی کوتاه تری این محصول را ارسال خواهند کرد.

شیوه ارسال دستگاه های بوجاری متفاوت است و هر کدام مدت زمان خاصی طول خواهد کشید. نوع دستگاه های خط بوجاری عدس و غیره دیگر عاملی است که در این مدت زمان نقش دارند. بعضی از این دستگاه ها دارای ظرفیت های زیاد هستند و تولید و ارسال آن ها بیشتر طول خواهد کشید. البته شرایط آب و هوایی نیز می تواند در زمان ارسال این تجهیزات نقش داشته باشد.  قبل از تهیه دستگاه بررسی کنید که در چه بازه زمانی به دست شما خواهد رسید.

کدام دستگاه بوجاری را می توان به صورت آنلاین تهیه کرد؟

دستگاه های بوجاری متعددی وجود دارد که شما قادر خواهید بود آن ها را به صورت آنلاین تهیه کنید. دستگاه بوجاری ریز دانه یکی از این دستگاه های بوجاری بوده که عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه می دهد. شما حتی می ‌توانید در صورت تمایل خط تولید بوجاری را برای محصولات مختلف به صورت آنلاین سفارش دهید.

امکان خرید آنلاین دستگاه های لیزری بوجاری نیز وجود دارد و این محصولات دارای ظرفیت های متنوع هستند. دستگاه های بوجاری حبوبات و غلات نیز از طریق سایت های آنلاین عرضه می شوند. قبل خرید هر یک از دستگاه های بوجاری برنج و غیره حتما کیفیت دستگاه را از طریق مشخصات آن مورد بررسی قرار دهید.

جمع بندی

عملکرد دستگاه بوجاری خشکبار با توجه به فناوری ساخت آن منحصر به فرد است. این دستگاه می تواند سرعت تولید را در کارخانه شما چندین برابر افزایش دهد. اما نیاز است که یک دستگاه بوجاری با کیفیت فوق العاده بالا خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دستگاه های بوجاری خشکبار با ظرفیت های مختلف از طریق همین سایت به فروش می رسند. شما می توانید از طریق همین سایت انواع این دستگاه ها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. در صورتی که نیاز به اطلاعات جامع تری برای خرید دارید با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرید.

قیمت دستگاه بوجاری خشکبار چقدر است؟

قیمت دستگاه بوجاری خشکبار با توجه به عوامل متعددی مانند برند سازنده و ظرفیت آن تعیین خواهد شد.

آیا می توان دستگاه بوجاری خشکبار را به صورت آنلاین تهیه کرد؟

شما در صورت تمایل قادر خواهید بود خیلی سریع و به صورت آنلاین دستگاه بوجاری خشکبار را تهیه کنید.

با توجه به چه فاکتورهایی دستگاه های بوجاری را خریداری کنیم؟

برند سازنده، ظرفیت دستگاه، گارانتی دار بودن و فناوری ساخت آن

چه اقداماتی برای افزایش طول عمر دستگاه بوجاری خشکبار انجام دهیم؟

بررسی مداوم، رفع ایرادات جزئی و بازرسی های دوره ای

مزایای دستگاه های بوجاری حبوبات چه هستند؟

عملکرد فوق العاده، طول عمر بالا، کاهش نیروی انسانی و افزایش تولید