خرید دستگاه بوجاری ارزن

خرید دستگاه بوجاری ارزن و نکات مربوط به آن

اغلب تولیدکنندگان ارزن به دنبال خرید دستگاه بوجاری ارزن هستند تا بتوانند محصولی یکدست را به متقاضیان این محصول ارائه دهند. دستگاه های بوجاری کمک شایانی به تولیدکنندگان محصولات مختلف کرده است تا بتوانند با مبالغ کمتری محصول مرغوبی را در اختیار عموم قرار دهند. بوجاری ارزن به معنای جداسازی و پاکسازی ناخالصی هایی از قبیل پوسته، خاک و… از ارزن می باشد. این محصول برای افرادی که طرفدار پرندگان هستند مورد استفاده قرار می گیرد و افرادی که در این زمینه فعالیت بسیاری دارند باید خرید دستگاه بوجاری ارزن را در اولویت قرار دهند. در این مقاله شما را با دستگاه بوجاری و نکات مهم خرید آن آشنا می کنیم.

بوجاری چیست؟

همان طور که در متن بالا آورده شد بوجاری در اصل به معنای جدا کردن مواد اضافی از محصولات اصلی می باشد که در گذشته این کار به وسیله تعداد بسیاری از افراد صورت می گرفت اما خروجی جالبی نداشت؛ زیرا محصولاتی مثل ارزن دانه های ریزی هستد که پاکسازی آن ها دشوار است. اما نحوه استفاده از دستگاه های بوجاری مختلف یک عملیات نه چندان سخت برای کاربران خواهد بود و تنها کافی است که در زمان استفاده از دستگاه با فردی ماهر و متخصص مشورت کنند. تمام دستگاه های بوجاری با هدف جداسازی و بسته بندی باکیفیت در شرکت های گوناگون با استانداردهای بین المللی و ملی و متریال های متعددی طراحی و ساخته می شوند که رقابت بین آن ها سبب شده تا روز به روز این دستگاه ها پیشرفته تر شوند. دستگاه بوجاری بهترین گزینه جهت جداسازی ناخالصی ها می باشد که در اندازه های مختلف جهت استفاده، در شرکت های بسته بندی کوچک و بزرگ ساخته شده اند. مکانیزم دستگاه بوجاری ارزن به صورتی است که با ویبراتورها و توزین های چند گانه موجود داخل آن، دانه ها را بدون آسیب و خورده شدن جداسازی کرده و با طی کردن مسیر بوجاری به مرحله بسته بندی نهایی هدایت می شوند.لازم به ذکر است که اشاره کنیم قسمت بسته بندی در بعضی از دستگاه های بوجاری وجود دارد و بر حسب نیاز متقاضیان دستگاه متناسب با فعالیت آن ‌ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

طرز کار دستگاه بوجاری

همان طور که در اکثر مکان ها مشاهده می کنید بیشتر افراد، متقاضی خرید محصولاتی بسته بندی شده می باشند و کمتر به سراغ محصولات کیلویی می روند همین موضوع باعث افزایش تقاضای دستگاه های بوجاری شده است؛ زیرا این دستگاه ها بوجاری محصولات مختلف را با بهترین شرایط و در کمترین زمان ممکن انجام می دهند به همین دلیل است که دستگاه های بوجاری با عملکردهای مختلف تولید شده اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز بیشتر تولید کنندگان باشند. به طور کلی دستگاه بوجاری شامل دستگاه هایی برای پاکسازی ناخالصی ها و دانه های کوچک تر، طبقه بندی کردن دانه ها در اندازه های مختلف، پولیش محصولات جهت جدا نمودن پوست و در نهایت بسته بندی می باشند که با اجرای تمامی این مرحله ها یک محصول بسته بندی شده مرغوب به دست مشتری خواهد رسید. دستگاه بوجاری ارزن شامل بالابرهایی است که محصول قرار داده شده در داخل دستگاه را از طریق بالابرها به توزین های بالای دستگاه بوجاری انتقال می دهد. پس از منتقل شدن ارزن به توزین ها، در مرحله اول دستگاه بوجاری با قسمت هایی از قبیل فن و ویبراتورهای گوناگون که در آن جای گذاری شده اند سبب جدا کردن انواع مواد زائد از جمله خاک، شن و… می شود و ارزنی بدون ناخالصی را جهت مراحل بسته بندی آماده می نماید.

در گام بعد نیاز است تا ارزن های کوچک از بزرگ که دارای کیفیت بهتری هستند به واسطه غربال ها و غلتک ها به همراه ویبره های به وجود آمده از طرف دستگاه جدا می شوند که این تفکیک کردن با رعایت کلیه ملاک های سطح کیفی بالا ایجاد می گردد. بعد از این مسیر، ارزن وارد مرحله برداشت پوسته های اضافی می شود تا دستگاه بتواند سطحی صیقلی و کاملاً صاف را در این محصول ایجاد نماید و در آخر ارزن ها به قسمت بسته بندی هدایت می شوند تا با کانال های مخصوص به داخل کیسه های بسته بندی منتقل شوند. این نکته را فراموش نکنید که تمامی دستگاه های بوجاری از این امکانات برخوردار نیستند و بر اساس نیاز متقاضی دستگاهی متناسب در اختیارشان قرار می گیرد. شرکت آروین صنعت یکی از سازندگان دستگاه های بوجاری ارزن است که توانسته با مرغوب ترین متریال باکیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما نیز می توانید با ارتباط از طریق شماره های موجود در وب سایت شرکت سفارش خرید دستگاه بوجاری ارزن را به کارشناسان فروش اعلام نمایید.

ویژگی های مثبت دستگاه بوجاری ارزن

دستگاه های بوجاری ارزن مزیت های بی شماری دارند که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • نصب سریع و آسان که حتی در برخی مواقع امکان راه اندازی دستگاه به واسطه خریدار امکان پذیر می باشد.
  • پایین بودن هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه بوجاری ارزن
  • افزایش راندمان کاری
  • آلودگی صوتی کم نسبت به تجهیزات بوجاری نسل قدیم
  • امکان راه اندازی دستگاه بوجاری ارزن در محیط های کوچک و بزرگ
  • تابلوهای برق کامل و داشتن راهنما
  • پایین بودن هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه بوجاری ارزن
  • افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه های آن
  • بوجار کردن ارزن به صورت کاملاً اتومات
  • کاهش نیروی انسانی
  • صرفه جویی در جریان برق به جهت وجود استانداردهای مصرف انرژی در دستگاه بوجاری ارزن

مزیت های خرید دستگاه بوجاری ارزن آن قدر زیاد است که اغلب تولیدکنندگان این محصول، از تهیه آن چشم پوشی نمی کنند؛ زیرا سودآوری بالایی را برای آن ها دارد.

ویژگی های مثبت دستگاه بوجاری ارزن

نکاتی مهم قبل از خرید دستگاه بوجاری ارزن

قبل از تهیه هر محصولی لازم است تا نکاتی را بدانید که به شما کمک کند محصولی درجه یک و مرغوب را خریداری نمایید این نکات عبارتند از:

نوع دستگاه

دستگاه های بوجاری در صنایع مختلفی به کار گرفته می شوند. این دستگاه ها راندمان بالایی دارند و همین موضوع باعث می شود تا گونه های مختلفی از آن ها تولید و در دسترس عموم قرار بگیرند. اگر شما تصمیم به تهیه دستگاه بوجاری ارزن دارید ابتدا باید نسبت به نیاز خود مدل دستگاه را تعیین نمایید. فراموش نکنید که انتخاب نادرست منجر می ‌شود تا شما بهره لازم را از دستگاه نبرید. اگر تخصص لازم جهت انتخاب نوع دستگاه را ندارید می توانید از کارشناسان فروش شرکت آروین صنعت مشاوره رایگان بگیرید.

برند شناخته شده

از قدیم تا به حال شرکت های متعددی در حوزه ساخت دستگاه های بوجاری فعالیت می کنند برخی از این برندها پر آوازه و شناخته شده هستند و خوش نام بودن آن ها به جهت تولید محصولات مرغوب می باشد. شما باید تا حد امکان این دستگاه را از شرکت های شناخته شده خریداری نمایید. این نکته را به یاد داشته باشید که دستگاه تولیدی این شرکت ها دارای قیمت بالاتری هستند. اما شما با تهیه آن ها از کیفیت دستگاه اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت به همین دلیل شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

خرید بدون واسطه

مکان های متعددی دستگاه بوجاری ارزن را به فروش می رسانند که برخی از آن ها در عرضه مستقیم این دستگاه ها فعالیتی ندارند بلکه آن را از واسطه های زیادی تهیه می کنند. این موضوع موجب می‌ شود قیمت دستگاه بوجاری ارزن افزایش یابد. اگر شما تصمیم به تهیه دستگاه بوجاری باکیفیت و مقرون به صرفه دارید حتماً این دستگاه را از شرکت های معتبر سازنده آن و بدون واسطه خریداری نمایید.

خرید محصولی با کیفیت و گارانتی دار

دستگاه های بوجاری ارزن از نظر کیفیت تفاوت های بسیار زیادی را شامل می شوند. قسمتی از کیفیت این دستگاه ها به متریال های به کار گرفته شده در آن بستگی دارد. اصولاً هر قدر از متریال اولیه مرغوب برای تولید آن ها استفاده شود دستگاه بوجاری کیفیت بالاتری خواهد داشت. اما قسمتی دیگر کیفیت این دستگاه ها مربوط به فناوری ساخت آن ها می باشد. برخی از برندها و شرکت ها دستگاه های بوجاری را با فناوری های خاصی تولید می کنند که این امر در کیفیت دستگاه تأثیر می گذارد و منجر به ساخت دستگاهی درجه یک می شود. پس قبل از خرید دستگاه بوجاری کیفیت و ضمانت نامه آن را بررسی نمایید.

بهترین راه های خرید دستگاه بوجاری

به روش های متعددی دستگاه بوجاری ارزن را می توان تهیه نمود اما به طور کلی تهیه این دستگاه به دو شکل سنتی و آنلاین امکان پذیر می باشد:

خرید به صورت حضوری

اولین راهی که شما به وسیله آن می توانید دستگاه بوجاری ارزن را تهیه نمایید روش خرید حضوری می باشد که افراد بسیاری از این راه استفاده می کنند. شما برای تهیه دستگاه بوجاری به روش سنتی باید به مراکز عرضه کننده دستگاه به صورت فیزیکی مراجعه نمایید این راه خرید به عنوان روشی سنتی شناخته می شود که در کنار مزیت هایش دارای معایبی از قبیل طی نمودن مسیری طولانی و پر ترافیک جهت خرید دستگاه می باشد که پس از مراجعه به این مراکز متوجه می شوید دستگاه بوجاری مورد نیاز شما در آن مراکز وجود ندارد. این راه مخصوا برای افرادی که در شهر دیگر زندگی می کنند چندان مناسب نیست زیرا تایم بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. اما اگر فرد بتواند به شکل فیزیکی برای تهیه دستگاه بوجاری به مراکز خرید برود می تواند دستگاه بوجاری ارزن را از نزدیک بررسی نماید که این مورد جزو مزیت های خرید حضوری می باشد. به عنوان مثال فرد برای خرید خط بوجاری غلات اگر این دستگاه ها را از نزدیک ببیند با خیالی آسوده از کیفیت دستگاه آن را تهیه می نماید.

خرید به صورت اینترنتی

روش دیگر خرید دستگاه بوجاری ارزن خرید آنلاین این دستگاه می باشد که بیشتر افراد از آن استفاده می کنند. به کار گیری این روش به جهت نداشتن تایم کافی و افزایش مشغله رونق بسیاری نسبت به روش خرید حضوری داشته است. این امر باعث شده دستگاه بوجاری ارزن به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار افراد قرار بگیرد. مزیت روش اینترنتی این است که شما در هر جا که باشید می توانید دستگاه بوجاری مورد نیاز خود را از سراسر ایران انتخاب و تهیه نمایید. متقاضیانی که تایم لازم جهت خرید سنتی را ندارند می توانند از روش آنلاین استفاده کنند. ناگفته نماند قبل از خرید دستگاه بوجاری به روش آنلاین حتما باید مواردی را در نظر بگیرید به طور مثال شما باید این دستگاه را از شرکت های سازنده معتبر فروش آنلاین خریداری نمایید نه از شرکت های واسطه.

به هر حال شما می توانید از هر دو روش جهت خرید دستگاه بوجاری استفاده نمایید اما روش آنلاین با در نظر گرفتن مزایایی که دارد بهترین گزینه می باشد. شرکت آروین صنعت یکی از شرکت های معتبری است که با 44 سال سابقه درخشان و تولید محصولات با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. شما با خرید از این شرکت می توانید از پشتیبانی 24 ساعته، خدمات پس از فروش و ضمانت نامه این دستگاه بهره مند شوید.

بهترین راه های خرید دستگاه بوجاری

قیمت دستگاه بوجاری ارزن

عوامل متعددی در قیمت دستگاه بوجاری ارزن موثر می باشند. اگر شما تصمیم دارید که قیمت دستگاه بوجاری ارزن را محاسبه نمایید باید این فاکتورها را مورد بررسی قرار دهید. به همین دلیل عوامل بسیار موثر در قیمت این دستگاه را در متن زیر بیان می کنیم:

اندازه کسب و کار

فاکتور مهمی که در قیمت دستگاه بوجاری ارزن نقش دارد اندازه کسب و کار متقاضیان می باشد. اگر فرد کسب و کار کوچکی داشته باشد باید بر اساس آن دستگاه بوجاری ارزن را تهیه نماید. اما اگر فرد ک کسب و کار بزرگی داشته باشد باید دستگاه بزرگ تری را خریداری نماید تا بتوانید پاسخگوی نیازش باشد.به همین دلیل قیمت دستگاه بوجاری با در نظر گرفتن کسب و کار و نیاز شما مشخص خواهد شد.

امکانات و ویژگی های دستگاه بوجاری ارزن

هر دستگاهی شامل امکانات و ویژگی های مختلفی است که به متقاضیان کمک می کند تا کار بوجاری را راحت تر انجام دهند. هر قدر امکانات و ویژگی های دستگاه بوجاری ارزن بیشتر باشد قطعا شما خواهید توانست بهره بیشتری از دستگاه بوجاری دریافت نمایید، اصولا این امکانات در قیمت اصلی این تجهیزات تاثیر می گذارد. هر مقدار که امکانات و ابزارهای دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

نوع دستگاه

دستگاه های بوجاری مدل های بسیار زیادی دارند به طور مثال برای غلات دستگاه بوجاری غلات مورد نیاز است که نمی توان از این دستگاه برای محصولی مانند ریزدانه ها استفاده کرد زیرا سرندهای آن ها با هم متفاوت است. جدای این مورد تجهیزاتی که در دستگاه های بوجاری مختلف به کار گرفته می شود با یکدیگر فرق دارند یعنی ممکن است جهت تولید یک دستگاه بوجاری از تجهیزات و تکنولوژی مدرن تری استفاده شود که قطعا این دستگاه دارای قیمت بالاتری برای فروش خواهد بود پس افراد مبلغ بیشتری را جهت تهیه این دستگاه ها خواهند پرداخت.

برند سازنده

شرکت های گوناگونی این دستگاه را می سازند و هر یک تکنولوژی و تجهیزات خاصی جهت تولید آن دارند. همین موضوع باعث شده تا قیمت دستگاه بوجاری در برندهای مختلف با همدیگر متفاوت باشد. مبلغ پرداختی خرید دستگاه بوجاری ارزن از شرکت های نامی کمی بالاتر است که این امر به جهت کیفیت بالای برندها می باشد. شما طبق قدرت خرید خود می توانید این دستگاه ها را از شرکت های متعددی خریداری نمایید. همیشه به یاد داشته باشید کیفیت در این دستگاه ها حرف اول را می زند؛ زیرا اگر برند نامرغوبی را تهیه کنید به راحتی آسیب می بیند، زود به زود خراب می شود و شما مجبور به پرداخت هزینه هنگفتی برای تعمیر آن خواهید شد اما دستگاه هایی با برندهای شناخته شده به دلیل کیفیت و گارانتی که دارند شما را دور از هر گونه نگرانی نگه خواهد داشت.

نمایندگی های فروش

مراکز متعددی در فروش دستگاه بوجاری ارزن فعالیت دارند که برخی از آن ها دارای قیمت بسیار بالایی هستند. اگر شما تصمیم به خرید دستگاه بوجاری ارزن از این مراکز را داشته باشید قطعاً باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید به همین دلیل لازم است که در آغاز یک نمایندگی را جهت خرید دستگاه بوجاری پیدا کنید. هر چند برخی مراکز این دستگاه را با قیمتی پایین در اختیار افراد قرار می دهند و شما باید بدانید که این پایین بودن قیمت به جهت کیفیت پایین آن است پس در زمان خرید در کنار کیفیت، قیمت را نیز در نظر داشته باشید.

اگر تصمیم به خرید دستگاه بوجاری دارید می توانید از طریق سایت آروین صنعت اقدام به خرید این دستگاه نمایید و اگر در مسیر خرید به چالشی برخورد کردید می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا با مشاوره رایگان بتوانید دستگاهی متناسب با نوع کارتان انتخاب نمایید.

مزایای تهیه دستگاه بوجاری چیست؟

از مزیت های این دستگاه می توان به کاهش نیروی انسانی، افزایش سرعت، کاهش هزینه های تولید و تفکیک %100 محصول اشاره نمود.

قبل از تهیه دستگاه بوجاری چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

شما باید قبل از خرید دستگاه بوجاری به برند، نوع دستگاه، مدل خرید دستگاه بوجاری و… توجه داشته باشید.

قیمت دستگاه بوجاری به چه فاکتورهایی وابسته است؟

قیمت دستگاه بوجاری به صورت خلاصه به برند سازنده، نوع محصول، کیفیت دستگاه و غیره بستگی دارد.

دستگاه بوجاری ارزن را چگونه خریداری کنیم؟

شما می توانید این دستگاه را به روش اینترنتی و روش حضوری تهیه نمایید که در حال حاضر بیشتر افراد از روش آنلاین استفاده می کنند.

آیا دستگاه بوجاری برای خریداران مزیتی دارد؟

بله، زیرا این دستگاه به متقاضیان کمک فراوانی در کاهش هزینه های تولید، افزایش راندمان و ظرفیت تولید، کاهش نیروی انسانی و غیره می کند.