دستگاه ترویر پنج سیلندر

دستگاه ترویر پنج سیلندر

برای رویارویی با تقاضای فزاینده بذر با کیفیت، نیازمند تجزیه و تحلیل دستگاه ترویر پنج سیلندر هستیم.بذر با کیفیت بیانگر بذر واریته اصلاح شده با خلوص فیزیکی و ژنتیکی بالا، سرعت جوانه زنی بالا و قدرت زیاد است. همچنین از آفات بیماری‌ های ناشی از بذر در امان است. به علاوه دارای ارزش افزوده مبتنی بر نیاز و ماندگاری طولانی و قابلیت ذخیره سازی بالا است. این تجهیزات برای جدا سازی بذر و انواع دانه با توجه به خواص مکانیکی ساخته شده‌ اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این تجهیزات در کاربرد بپردازیم تا با آگاهی آن ها را انتخاب کنید.

معرفی دستگاه ترویر پنج سیلندر

این محصول در دسته دستگاه های بوجاری غلات و حبوبات جای دارد. قسمت هایی از این دستگاه برای برای درجه بندی بذر بر اساس اندازه دانه استفاده می شوند‌. در حالی که قسمت های دیگر دانه را بر اساس وزن مخصوص بذر جدا می کند. جدا کننده های این دستگاه دانه را، بر اساس گرانش تفکیک می کنند.
در واقع گرانش دانه با وزن بذر بیشتر نشان دهنده درصد جوانه زنی، بنیه و عملکرد آن است. وزن دانه نسبت به اندازه دانه نقش مهمی در افزایش عملکرد دارد. بنابراین دستگاه ترویر پنج سیلندر نقش برجسته ای در درجه بندی کیفی بذر در صنعت فرآوری بذر دارد. همچنین این تجهیزات در بسته بندی درست حبوبات و غلات با تفکیک پذیری درست نقش دارند.

اصول جدا کنندگی در دستگاه ترویر

برای جداسازی بذر ها از طرح های مختلف جدا کننده و دستگاه های بوجاری متنوع استفاده می شود. اصل عملکرد جدا کننده دستگاه ترویر پنج سیلندر بر اساس خواص فیزیکی، مکانیکی و آیرودینامیکی مختلف بذر است. جدا ساز های پنج سیلندر امیدوار کننده هستند زیرا انرژی زیادی برای فرآیند جداسازی در این نوع جدا کننده ها صرف نمی شود.
در یک جدا کننده سیلندر بخش های جدا کننده مانند “قیچی” به هم متصل می شوند. در ساخت این محصول طول الک از نظر تئوری با در نظر گرفتن شرایط عبور بخش کوچکی از دانه ها به سوراخ های غربال در نظر گرفته شده است. تاثیر زاویه شیب الک و سرعت جریان بذر از قیف بر شاخص کیفیت فرآیند جداسازی بسیار زیاد است. در شرایط امروزی نمی توان به درجه بندی بذر بدون دستگاه جدا کردن بذر و دانه ها بدون دستگاه ترویر پنج سیلندر فکر کرد.

 

روش های بوجاری کردن

 

تمیز کردن محصولات کشاورزی روشی است که هزاران سال پیش اتخاذ شده است. از آن زمان تاکنون تغییر فراوانی کرده است، اما امروزه از همان اصول مکانیکی استفاده می شود. در واقع ماشین های مدرن مانند دستگاه ترویر پنج سیلندر امکان تمیز کردن خوب محصولات را فراهم می ‌کنند و عملکرد بالایی بالایی. که اغلب پذیرش آن ها را در واحد های ذخیره سازی بزرگ می تواند مزایای زیادی را به ارمغان بیاورد.
در مناطق روستایی، سیستم های نظافت کاملاً ابتدایی هستند. به طور کلی نا خالصی ها به وسیله باد و با استفاده از غربال های دستی جدا می شوند. گاهی اوقات تجهیزات پیچیده تر، مانند ماشین هایی با سیستم مکش هوا و مجموعه ای از صفحه نمایش یا شیکر نیز استفاده می شود. در واحدهای ذخیره سازی یا مزارع بزرگ که مقادیر زیادی غلات نیاز به تمیز کردن دارند.
از دستگاه ترویر پنج سیلندر استفاده می شود. این ماشین ها ظرفیت بالایی برای تمیز کردن کارآمد دارند، اما عملکرد آن ها گاهی نسبتاً پیچیده است. البته این محصولات در ظرفیت های مختلف تولید می شوند که امر خرید را برای افراد بسیار راحت می کنند. اگر ظرفیت دانه و حبوبات شما بسیار زیاد است قادر هستید دستگاه های با ظرفیت بالا تر خریداری کنید.

 

روش های بوجاری کردن

از دستگاه ترویر پنج سیلندر برای جدا سازی چه محصولاتی استفاده می کنند؟

بسیاری از افراد قبل از خریداری این تجهیزات قصد دارند که بدانند برای چه محصولاتی کارایی دارند. این امر به میزان قابل توجهی به نوع و شیوه ساخت دستگاه بستگی دارد. اما به طوری کلی می توان برای پردازش گندم، برنج، ذرت، سویا، سورگوم و سایر دانه های کالا از آن ها استفاده کرد. دستگاه ترویر پنج سیلندر دارای مخزن بوده که نقش اساسی را در ظرفیت دستگاه تعیین می کند. قطعاً دستگاه هایی با مخزن بزرگ تر قابلیت تفکیک کردن حجم بیشتری از دانه و غلات را دارند.

ویژگی ها و مزایای استفاده از دستگاه ترویر

طبیعتاً افراد برای برخورداری از مزایای دستگاه ترویر پنج سیلندر آن را خریداری می کنند. این امر کاملاً طبیعی است قبل از خرید این محصولات حتما نیاز است که به مزایای آن ها دقت کنید.

صرفه جویی در کار

دستگاه ترویر پنج سیلندر که به صورت مداوم کار می کند. را می توان به عنوان یک دستگاه تمیز کننده غلات و همچنین جدا کننده فرآوری حبوبات و غلات در نظر گرفت. که می تواند در خط پردازش اصلی نصب شود و به طور مداوم بدون نیاز به پرداخت هزینه زیادی برای انرژی به صورت مداوم کار کند.

مرتب کننده اندازه دانه

دستگاه ترویر پنج سیلندر یک مرتب کننده دانه چند منظوره جدید است. که کار انتخاب اندازه دانه های سویا، ذرت، لوبیا، بادام زمینی، لوبیا، فلفل نخود و غیره مجموعه ای از محصولات کشاورزی، غلات و حبوبات را ارائه می دهد. عیوب دانه بزرگ یا کوچک را تشخیص می ‌دهد و توان خروجی را با توجه به ظرفیتش تعیین می کند.

کاربرد گسترده

دستگاه ترویر پنج سیلندر همچنین راه حل‌ های کامل پردازش غلات را از مصرف، تمیز کردن، ذخیره سازی، درجه بندی، پرداخت و مرتب سازی دانه را انجام می دهد. همچنین توزین و بسته‌ بندی برای پردازش طیف گسترده‌ ای از غلات و حبوبات مانند ذرت، گندم، برنج، ارزن، حبوبات، عدس و غیره را بسیار راحت تر می کند.

چرا باید دانه ها را از نظر وزنی تفکیک کنیم؟

وزن بذر بیشتر نشان دهنده درصد جوانه زنی، بنیه و عملکرد آن است. وزن دانه نسبت به اندازه دانه نقش مهمی در افزایش عملکرد دارد. دستگاه ترویر پنج سیلندر نقش برجسته ای در درجه بندی بذر بر اساس وزن آن در صنعت فرآوری بذر دارد. اگر قصد داشته باشید که محصولی با کیفیت کشت کنید باید حتما ابتدا حبوبات و غلات را از نظر وزنی تفکیک کنید. عدم جدا سازی منجر به کشت محصولاتی بی کیفیت با قدرت رشد پایین می شود.

چرا به دستگاه ترویر پنج سیلندر نیاز داریم؟

در تولید در مقیاس بزرگ، جداسازی بذر های با کیفیت از دانه های خالی و سایر زباله ها مانند سنگ و خاک به جدا کننده با ظرفیت بالا نیاز دارد. دستگاه ترویر پنج سیلندر باید به طور موثر بذر های با کیفیت را بر اساس وزن مخصوص بذر جمع آوری کند. این روش امکان جداسازی دانه های خالی را فراهم می کند، زیرا وزن آن ها سبک تر است و سنگ ها در سمت سنگین تر جدا می شوند.

خرید دستگاه ترویر پنج سیلندر

روش های مختلفی وجود دارد که شما از طریق آن می توانید دستگاه ترویر را خریداری کنید. اکنون برای آشنایی بیشتر شما با روش های خرید آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید آنلاین

خرید آنلاین راهی برای دستیابی به دستگاه ترویر پنج سیلندر بوده که از طریق اینترنت است. ویژگی های خاص خود را دارد و به طور کلی، به دلیل عدم محدودیت های جغرافیایی یا سرزمینی، می تواند طیف وسیع تری از امکانات را به کاربر ارائه دهد. کاربر می تواند به دستگاه های دست پیدا کند که در محل خود به طور فیزیکی در دسترس نیستند و آن ها را ندارند. این مورد ها ویژگی های اصلی آن هستند.

• از طریق هر دستگاهی که بدون توجه به موقعیت مکانی اتصال به اینترنت دارد اجرا می شود.
• احتمالات و مقایسه های زیادی را ارائه می دهد، حتی در مورد محصولاتی که در شهر محل اقامت یافت نمی شوند.
• خدمات مشتری را از طریق کانال های مختلف مانند چت، ایمیل یا تلفن ارائه می دهد.
• می توانید نظرات سایر کاربران را در مورد محصولات بخوانید یا از انجمن های نظرات مشورت کنید.
• آن ها خدمات تحویل درب منزل را برای دریافت محصول در منزل یا محل کار ارائه می دهند.
• آن ها سیستم های بازگشت خود را دارند، معمولاً از طریق خدمات پیک.
• پرداخت ها به صورت ایمن با کارت های اعتباری یا گزینه های دیگر مانند پلتفرم های خاص انجام می شود.
• اغلب پیشنهاداتی در پلتفرم های دیجیتال وجود دارد که در فروشگاه های فیزیکی موجود نیستند.

خرید فیزیکی دستگاه ترویر پنج سیلندر در فروشگاه

به نوبه خود، خرید فیزیکی در فروشگاه و مرکز عرضه کننده یک آشنایی قدیمی است. در این حالت، کاربر شخصاً به فروشگاه‌ هایی که معمولاً در یک نوع محصول تخصص دارند، می‌ رود و می ‌تواند هر آنچه را که می‌ خواهد انتخاب کند و همچنین معامله را در محل انجام دهد. این یک سیستم سریع و نزدیک است که معمولاً عرضه روزانه را حل می کند. این مورد ها ویژگی های اصلی آن هستند.

• شخصاً با مراجعه به فروشگاه فیزیکی انجام می شود.
• کاربران می توانند محصولات را ببینند، لمس کنند یا امتحان کنند زیرا در سایت در معرض دید قرار می گیرند.
• خدمات مشتری به صورت شخصی با افراد وابسته که در محل هستند انجام می شود.
• امکان پرداخت نقدی و در برخی موارد با کارت اعتباری وجود دارد.
• مشتری محصولات را در لحظه بدون انتظار می برد.
• مقایسه قیمت و غیره بین موارد موجود در همان فروشگاه یا فروشگاه های نزدیک انجام می شود

خرید آنلاین و آفلاین

اگر راحتی ارائه شده توسط سرویس خرید آنلاین را انتخاب می کنید، مهم است که برخی از مفاهیم مرتبط را بدانید. فراتر از ویژگی های اصلی آن، که به نوبه خود می توانید از فروشگاه های فیزیکی استفاده کنید. این موارد از ویژگی های بازار دیجیتال جدید ناشی می شوند و هر روز به قهرمانان این صنعت تجارت الکترونیک تبدیل می شوند.
همچنین شیوه خود را برای این نوع خرید ایجاد می کنند و آن را با آداب و رسوم قدیمی ترکیب می کنند. بسیاری از افراد ابتدا در فروشگاه و مراکز عرضه کننده محصولات را مشاهده می کنند سپس آن ها را اینترنتی خریداری می کنند. این اثر معکوس در خرید است و زمانی رخ می ‌دهد که مشتریان برای امتحان محصولات به فروشگاه‌ های فیزیکی مراجعه می‌کنند.
اما در نهایت خرید آنلاین را به دنبال معاملات بهتر یا راحتی تحویل درب منزل انجام می ‌دهند. معمولاً برای خرید دستگاه‌ های فن‌ آوری مانند ساعت‌ های هوشمند یا محصولات بزرگی که همراه با حمل ‌و نقل موجود در تجارت الکترونیک هستند، استفاده می ‌شود.

خرید آنلاین و آفلاین

قیمت دستگاه ترویر پنج سیلندر

عوامل بسیار زیادی بر قیمت دستگاه تربیت تاثیر گذار است که اگر قصد خریداری این محصولات را دارید باید به این موارد دقت کنید. توجه به این فاکتور ها سبب می شود تا بتوانید این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

عرضه و تقاضا

درست مانند هر کالای دیگر در بازار، قوانین عرضه و تقاضا بر قیمت تجهیزات تأثیر می گذارد. با افزایش تقاضا یا کاهش عرضه، قیمت ها افزایش می یابد. زیرا مشاغل مختلف برای ماشین های موجود رقابت می کنند. برعکس، اگر بازار با نوع خاصی از تجهیزات اشباع شده باشد، خریداران مزیت دارند.
برای مدیریت موثر ناوگان تجهیزات، باید هنگام خرید یا فروش به خارج از منطقه خود نگاه کنید. به عنوان یک فروشنده، می توانید در مناطقی که عرضه کم و تقاضا در آن ها زیاد است، به خریداران دسترسی پیدا کنید. و به ‌عنوان یک خریدار، می‌توانید با خرید از مناطقی که تجهیزات بیش از حد وجود دارد، از پرداخت بیش از حد اجتناب کنید.

شرایط بازار و شرایط اقتصادی

شرایط اقتصادی و بازار احتمالاً بیشترین تأثیر را بر عرضه و تقاضا و در نتیجه بر قیمت تجهیزات مستعمل دارد. وقتی اقتصاد در رکود است، همه به نفع خود بسیار دقت می کنند. آن ها معمولا کمتر مایل به پرداخت قیمت های بالاتر برای تجهیزات هستند، یا از مذاکرات طولانی برای به دست آوردن قیمت مورد نظر خود نمی ترسند.
در همان زمان، نیاز به تجهیزات کاهش می یابد و شرکت های بیشتری تجهیزات کم استفاده خود را می فروشند و آن را به بازار خریدار تبدیل می کنند. اما شرایط بازار همیشه به طور کامل توسط اقتصاد دیکته نمی شود. صنایع مختلف مانند جنگلداری چرخه هایی را طی می کنند یا می توانند فصلی باشند.
در طول فصل اوج برداشت، تجهیزات به سرعت مورد نیاز خواهند بود، تقاضای بیشتری دارند و بنابراین ارزش بیشتری خواهند داشت. این عوامل خارج از کنترل خریداران و فروشندگان است، اما راه هایی برای کاهش تاثیر وجود دارد. وقتی تقاضا در یک صنعت یا بخشی از جهان بالا باشد، اغلب در جاهای دیگر کم است. بهره برداری از آن مناطق یا صنایع با عرضه یا تقاضای بالا می تواند یک حرکت هوشمندانه باشد.

سازنده دستگاه ترویر پنج سیلندر

شما می توانید دستگاه ترویر پنج سیلندر را از طریق شرکت سازنده دستگاه ترویر تهیه کنید.تولیدکنندگان تجهیزات زیادی دارند، اما تعداد کمی بر بازار تسلط دارند. بسیاری از مردم فقط یک یا دو برند خاص از تجهیزات را خریداری می کنند و این وفا داری به برند در فروش سالانه تجهیزات جدید و دست دوم در سراسر جهان منعکس می شود. مردم اغلب مایلند برای یک نام تجاری پول بیشتری بپردازند آن ها یا نتایج خوبی با آن کسب کرده اند و به آن اعتماد دارند. همچنین رابطه و سابقه خوبی با فروشنده سازنده دارند، یا خود نام اغلب به سادگی نشان دهنده سطح خاصی از کیفیت است. در برخی موارد، برند های کمتر شناخته شده و احتمالاً ارزان قیمت تجهیزات ممکن است این کار را به خوبی انجام دهند. دسترسی به اطلاعات دقیق در مورد تجهیزات و توانایی مقایسه مدل ها در کنار یکدیگر به خریداران کمک می کند تا ارزش آن را تعیین کنند.

مدل و ویژگی ها

مدل‌ های استاندارد دستگاه ترویر پنج سیلندر از نظر قیمت نوسان کمتری دارند و فروش آن‌ها اغلب راحت‌تر از تجهیزات تخصصی است. و استفاده های بالقوه بیشتر به معنای خریداران بالقوه بیشتر است. اگر کالای تخصصی برای فروش دارید، مهم است که تجهیزات خود را برای بزرگترین مخاطبان ممکن بازاریابی کنید.
ویژگی‌ ها و پیوست ‌ها می ‌توانند تأثیر قابل توجهی بر قیمت فروش تجهیزات داشته باشند اعم از مثبت یا منفی. یک پیوست یا ویژگی که برای یک خریدار جذاب است، ممکن است خریدار دیگری را منصرف کند. بنابراین اگر در حال فروش هستید، باز هم مهم است که به مجموعه بزرگی از خریداران بالقوه دسترسی پیدا کنید.

سن

برای چه سالی است؟ چند سالشه؟ این ها احتمالاً اولین و رایج ترین سؤالاتی هستند که مردم در مورد تجهیزات شما می پرسند و بله، سن عامل مهمی در تعیین قیمت است. به طور کلی، تجهیزات با بالا رفتن سن مستهلک می شوند استفاده زیادی از آن دیده می شود. علائم فرسودگی و پارگی را نشان می دهد و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد.
یا ممکن است با ظهور فناوری جدیدتر و کارآمدتر به سادگی منسوخ شده باشد. دو قطعه یکسان از تجهیزات هم سن می توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند. ممکن است هر دو قدیمی باشند، اما یکی که به خوبی نگهداری می شود یا ساعات کاری کمی دارد می تواند ارزش قابل توجهی بیشتری داشته باشد.

وضعیت

اگر انتظار می رود یک قطعه از تجهیزات کار را به خوبی انجام دهد، در آن صورت شرایط باید یکی از مهمترین جنبه ها در تعیین قیمت باشد. هر قطعه ای از تجهیزات، صرف نظر از سن، اگر در شرایط کلی نامناسب باشد، قیمت خوبی نخواهد داشت. اما تجهیزات قدیمی ‌تری که به خوبی نگهداری می‌ شوند یا کم استفاده شده‌ اند هنوز هم می ‌توانند به مقدار قابل توجهی فروش داشته باشند.
پس ظاهر نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. رنگ آمیزی، تعمیر یا حتی تمیز کردن تجهیزات اغلب منجر به قیمت بالاتری می شود. و اگر بتوان اطلاعات دقیق تری مانند سوابق نگهداری و تعمیرات، تاریخچه و اثبات مالکیت را نشان داد، خریداران اطمینان بیشتری خواهند داشت و به طور کلی مایل به پرداخت بیشتر هستند.

شهرت فروشنده یا مالکان سابق

گاهی اوقات، شهرت یک شرکت می‌ تواند تجهیزاتی را که می ‌فروشد تحت تاثیر قرار دهد. این امر می تواند بد یا خوب باشد. اگر تجهیزات از یک سازمان معتبر تهیه شده باشد که به فروش ماشین آلات با کیفیت و مراقبت خوب از آن ها مشهور است. خریداران اغلب مایلند برای آن هزینه بیشتری بپردازند. اگر تجهیزاتی است که متعلق به شرکتی با شهرت است یا از یک شرکت نسبتاً ناشناخته است. که محصولات خوبی عرضه نمی کند مردم می‌ توانند آن را به عنوان خرید «خطرناک‌تر» تلقی کنند و قیمت پایین ‌تری ارائه دهند.

قابلیت بازرسی و تست تجهیزات

آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت برای خریداران بالقوه، توانایی بازرسی و آزمایش تجهیزات است. این امر شخصاً می تواند تفاوت زیادی در مبلغی که آن ها مایل به پرداخت هستند ایجاد کند. اگر آن‌ ها بتوانند دقیقاً دستگاهی که خریداری می کنند را ببینند. یا بتوانند مدرکی دال بر شرایط و توانایی آن برای انجام وظیفه ای که برای آن نیاز دارند، ببینند، معمولاً تمایل بیشتری به پرداخت بهای بالاتر خواهند داشت. پس اغلب، داشتن یک تعامل مثبت و شخصی با فروشنده یا نماینده فروشنده، اعتماد بیشتری را به خریدار القا می کند.

قابلیت بازرسی و تست تجهیزات

سخن پایانی

سیستم جدا کردن خوب حبوبات، اساسی برای تولید محصول نهایی با کیفیت بالا و مغذی است. از قسمت های مختلف دستگاه ترویر پنج سیلندر برای حذف آلودگی ها و نا خالصی ها از حبوبات استفاده کنید. ما دستگاه های درجه بندی ویژه ای برای حبوبات و غلات عرضه کرده ایم تا توزیع عالی محصول و نتیجه یکنواخت را ارائه دهیم. سایت فروش دستگاه های بوجاری حبوبات ما شامل انواع دستگاه ترویر با سایز های مختلف است. این دستگاه ها از انواع درجه یک با ظرفیت متغیر هستند که برای تأسیسات شما گزینه مناسبی به حساب می آیند.
1. دستگاه ترویر پنج سیلندر چیست؟ یکی از دستگاه های بوجاری بوده که مورد استفاده قرار می‌گیرد.
2. آیا برای کارخانه های بسیار بزرگ می توان از دستگاه ترویر استفاده کرد؟ این محصول دارای ظرفیت های متنوع بوده که در کارخانه های کوچک و بزرگ قابل استفاده است.
3. قیمت دستگاه ترویر چقدر است؟ قیمت این محصولات بسته به عوامل متعددی مانند شرکت سازنده، ظرفیت و غیره تعیین می‌شود.
4. دستگاه ترویر بر اساس چه موارد جدا سازی را انجام می دهد؟ این دستگاه بر اساس اندازه، وزن و غیره کار جدا سازی را انجام می دهد.
5. چگونه دستگاه ترویر سیلندر دار را خریداری کنیم؟ امکان خرید این محصولات به صورت آنلاین و غیر آنلاین وجود دارد.