خط بو جاری 2 تن

خط بوجاری 2 تن

قیمت خط بوجاری

مزیت های خرید خط بوجاری 2 تنظرفیت خط بوجاری در آروین صنعت

در زمانی که کشاورزان محصولات کشاورزی مانند عدس، گندم و غیره را برداشت می کنند. به همراه آن خاک، خاشاک و اضافات زیادی نیز برداشت می شود. قطعاً جدا کردن این اضافات به روش های سنتی وقت و هزینه زیادی را طلب می کند. اما برای حل این راه حل می توان از تجهیزات مدرن و جدیدی مانند خط بوجاری دو تن استفاده کرد.

ظرفیت خط بوجاری

طبیعتاً هر دستگاهی بر اساس نوع ساخت دارای ظرفیت خاصی است. پس شما برای استفاده از آن دارای محدودیت هستید. خط بوجاری در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. این خط دارای ظرفیت ۲ تن است و نسبت به دیگر خط های بوجاری ظرفیت به نسبت بالاتری را دارد. خط بوجاری از چند دستگاه تشکیل شده که در پاک کردن محصولات  و سایز بندی آن ها نقش دارند.

مزیت های خرید خط بوجاری 2 تن

قطعاً با خرید هر محصولی شما از مزایای خاصی بهره مند خواهید شد. با توجه به اینکه مزایای خط بوجاری دو تن متنوع و گسترده است. به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش سرعت تولید
  • سایز بندی محصولات
  • کاربری آسان
  • کاهش نیروی انسانی
  • صدای کم
  • قیمت به صرفه
  • کاهش مصرف انرژی
  • غبار گیری محصولات

توضیحات خط بوجاری

خط فوق دارای یک دستگاه بوجاری همراه بالابر مربوطه، سیستم جوگیر و خرده گیر و نیز دستگاه ضدعفونی کننده هلیس و نیز کیسه گیر دستی یا اتومات میباشد. این خط به جهت سبک بودن و نیز قیمت مناسب از محصولات پر فروش شرکت بشمار می رود.

یکی از فاکتورهای اساسی خرید هر خط بوجاری قیمت آن است. اما باید بدانید که عوامل بسیار زیادی در قیمت نهایی آن دخیل هستند. یکی از این عوامل تاثیر گذار نوسانات ارز است. در هنگام خرید این محصول ممکن است که نوسانات ارز در بالا و پایین شدن قیمت تاثیر بگذارند. اما به طور کلی هزینه تهیه این خط در برابر مزایایی که با خرید خط بوجاری از آن ها برخوردار می شوید، چندان زیاد نیست.

سخن پایانی

خط بوجاری 2 تن از چند دستگاه مختلف تشکیل شده است. که در جدا کردن اضافات و سایز بندی محصولات مختلفی نقش دارند. خریداری این خط منجر به افزایش تولید و کیفیت آن خواهد شد. اما نکته حائز اهمیت این است که خط بوجاری را از مراکز معتبر و با کیفیت بالا خریداری کنید. از طریق همین وب سایت قادر خواهید بود خط بوجاری 2 تن را با قیمت اقتصادی و کیفیت بسیار بالا تهیه کنید.