خالص سازی با دستگاه گراویتی

خالص سازی با دستگاه گراویتی

دستگاه گراویتی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های بوجاری است که اساس کار در این دستگاه، جداسازی ناخالصی ها از بذر به کمک وزن آن ها است. بوجاری دانه ها و بذرها یکی از اقدامات بسیار مهم در صنایع تولید بذر و دانه است. دقت کار دستگاه گراویتی بسیار بالا است و می تواند بذر صددرصد خالص بدون ضایعات را در ظرفیت بسیار بالا تحویل دهد.

برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه گراویتی با ما تماس بگیرید: 88174420-021

از دستگاه گراویتی برای چه محصولاتی می توان بهره برد؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، دستگاه های بوجاری گراویتی می توانند بذرهای مختلف را از نظر معیار وزن تفکیک و جدا کنند. این دستگاه به کمک فاکتور وزن می تواند به راحتی بذرهای پوک و ضایعات سبک را درون دانه ها تشخیص داده و آن ها را جداکند. از این دستگاه می توان برای تفکیک سازی انواع بذر های گیاهان، گندم، جو و سایر غلات بهره برد.

انواع دستگاه های گراویتی

همانطور که می دانید بوجاری کردن دانه ها برای غربال دانه ها و بذرها از ناخالصی ها و دانه بندی آن ها انجام می شود.
معمولا دستگاه های بوجاری عمل بوجاری بذر را به دو روش استفاده از نیروی باد و الک کردن انجام می دهند. دستگاه گراویتی نوعی از دستگاه بوجاری است که دانه بندی بذرها را با تفاوت وزنی دانه ها و بهره بری از نیروی باد انجام می دهد.

دستگاه های گراویتی به طور کلی دارای مدل های مختلفی می باشد که مدل های مختلف آن را می توانید در تمامی فروشگاه ها ابزارآلات صنعتی با توجه به کاربری و بودجه ی خود به آسانی پیدا کنید.

 

کاربردهای صنعتی دستگاه های گراویتی

دستگاه های بوجاری که برای تمیز و پاک کردن انواع محصولات کشاورزی مانند: بذر ها و دانه گیاهان و یا حبوبات استفاده می شود در مدل های صنعتی و خانگی در بازار یافت می شوند.

این دستگاه ها کاربرد بسیار زیادی در صنایع بوجاری دانه های کشاورزی دارند که توسط این دستگاه ها محصولاتی بسیار با کیفیت تر و تمیز تر به بازار عرضه می شوند.

دستگاه های بوجاری صنعتی گراویتی دارای اندازه و ظرفیت های مختلفی هستند و از دستگاه های خانگی ابعاد بزرگ تری دارند تابتوانند میزان بذر یا محصول بیشتری را در هر ساعت بوجاری کنند.

کار خالص سازی دانه ها در صنایع به تنهایی و با یک دستگاه انجام نمی شود و برای بالا بردن کیفیت بوجاری نیاز به دستگاه های دیگری مانند دستگاه سورتینگ هم می باشد.

دستگاه گراویتی

دستگاه گراویتی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

میزکار مورب سه ضلعی: یکی از اصلی ترین قسمت های دستگاه گراویتی، میز کار مورب سه ضلعی آن است که این میزکار به هدایت دانه ها و بذرها به درون دستگاه کمک زیادی می کند.

  • فن: یکی دیگر از اصلی ترین اجزاء، فن های دستگاه گراویتی است. فن ها در این دستگاه با جریان هوا بر روی دانه ها به تقسیم محصول بر اساس وزن به درجات مختلف کمک زیادی می کند.
  • کانال های شیب دار: کانال هایی که دارای سطح شیب دار می باشند در دستگاه گراویتی موجب جداسازی ناخالصی های سنگین مانند سنگریزه و خرده شیشه به قسمت پایین دستگاه و جمع آوری آن می شود.
  • میز لرزان دستگاه گراویتی: این بخش از دستگاه گراویتی از تعدادی هود و فن غبار گیر و فن های سانتریفیوژ که به کمک آن می توان فشار باد را تنظیم کرد، تشکیل شده است.

 

دقت دستگاه گراویتی چقدر است؟

همانطور که می دانید، بذرها و دانه ها مانند گندم، حبوبات، غلات و… برای آنکه بتوانند مورد استفاده خوراکی و حتی کشاورزی قرار گیرند، باید خالص سازی شوند که برای خالص سازی این دانه ها در مقدار زیاد و با دقت بالا باید از دستگاه گراویتی بهره برد.

دستگاه های گراویتی به نسبت سایر دستگاه های بوجاری موجود در بازار، دقت عمل بسیار بالایی دارند و عمل بوجاری دانه ها را با کیفیت بالایی انجام می دهند.

قیمت دستگاه های گراویتی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

یکی از اصلی ترین فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه گراویتی، مدل و ظرفیت دستگاه می باشد. علاوه بر این هر چه ابعاد دستگاه گراویتی بزرگ تر و سرعت آن بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز بالاتر می رود.

طول عمر بالای دستگاه گراویتی

طبیعتاً اگر شما متقاضی خرید یک محصول باشید اولین امری که به آن توجه می کنید مدت زمانی است که دستگاه می تواند برای شما بازدهی داشته باشد. دستگاه های گراویتی طول عمر فوق العاده بالایی دارند و خالص سازی با دستگاه گراویتی را می توانید در سال های بسیار زیادی انجام دهید. عوامل متعددی در کنار هم سبب شده اند که این محصول مدت زمان زیادی کار کند. استفاده از بهترین تجهیزات یکی از این عوامل به حساب می آید.

دستگاه های مختلف از کنار هم گذاشتن تجهیزات خاصی ساخته شده اند. به هر میزان که این تجهیزات با کیفیت تر باشند دستگاه مدت زمان بیشتری می ‌تواند عملکرد خوب خود را حفظ کند. برای ساخت این دستگاه ها از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری استفاده شده است. همین امر موجب شده خالص سازی با دستگاه گراویتی بدون نقص باشد. مونتاژ این تجهیزات نیز با کیفیت و دقت بسیار بالایی صورت گرفته است. تمام این عوامل منجر شده این دستگاه طول عمر مفید بالایی داشته باشد.

طول عمر بالای دستگاه گراویتی

چرا استفاده از دستگاه گراویتی مهم است؟

خالص سازی با دستگاه گراویتی اهمیت فوق العاده بالایی دارد طوری که کارخانه های تولید کننده حبوبات و غلات برای همین امر آن را خریداری می کنند. اکنون به بررسی اهمیت خالص سازی با این تجهیزات خواهیم پرداخت.

  • افزایش کیفیت محصولات

با استفاده از خالص سازی با دستگاه گراویتی می توانید کیفیت حبوبات و غلات را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این تجهیزات قادر هستند با عملکرد خاص خود اضافات را از محصولات کشاورزی جداسازی کنند. همین امر سبب خواهد شد کیفیت محصول تولیدی به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. به هر میزان که محصولات خالص تر باشند کیفیت آن ها بالاتر خواهد بود و متقاضیان بیشتر آن ها را خریداری می کنند.

  • نگهداری بهتر محصولات

اگر محصولات کشاورزی دارای ناخالصی های مختلفی باشند طول عمر آن ها کاهش پیدا خواهد کرد. ناخالصی های مختلف در این محصولات منجر خواهند شد که باکتری و کپک در آن ها تولید شده و تکثیر شوند. اما با خالص سازی با دستگاه گراویتی دیگر نیازی نیست نگرانی بابت رشد و تکثیر آن ها داشته باشید. همین موارد سبب شده تا بتوانید مدت زمان بیشتری محصولات کشاورزی مختلف را نگهداری کنید.

  • افزایش تولید

کارخانه های مختلف همیشه سعی دارند که تولید خود را افزایش دهند. با خرید دستگاه گراویتی به راحتی می‌ توانید این کار را انجام دهید. خالص سازی با دستگاه گراویتی با سرعت فوق العاده بالایی انجام خواهد شد و در عین حال کیفیت منحصر به فردی نیز دارد. اگر برای چند ماه از این دستگاه در کارخانه خود استفاده کنید قطعاً به وضوح مشاهده خواهید کرد که تولید شما به چه میزانی افزایش پیدا کرده است.

چرا استفاده از دستگاه گراویتی مهم است؟

چگونه دستگاه گراویتی را انتخاب کنیم؟

با توجه به نکات خاصی شما قادر خواهید بود این تجهیزات را خریداری کنید و از خالص سازی با دستگاه گراویتی بهره لازم را ببرید. در واقع این نکات به شما کمک خواهند کرد که خرید بی نقص و فوق العاده داشته باشید. برای آگاهی هر چه بیشتر شما به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ظرفیت

سازندگان دستگاه گراویتی این محصولات را با ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند. همین امر سبب شده متقاضیان قادر باشد این تجهیزات را در ظرفیت های دلخواه خریداری کنند. بر همین مبنا اگر شما دارای کارخانه کوچکی هستید می توانید محصولاتی با ظرفیت کمتر را انتخاب کنید. انتخاب ظرفیت دستگاه اهمیت فوق العاده بالایی دارد.

زیرا اگر شما یک دستگاهی با ظرفیت زیاد انتخاب کنید زیاد از آن استفاده نخواهید کرد و فقط مبلغ هنگفتی را برای خرید آن می‌ پردازید. دستگاه های با ظرفیت کمتر با قیمت به نسبت پایین تری به فروش می رسند. اگر شما تخصص کافی برای انتخاب ظرفیت این محصولات را ندارید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

  • برند سازنده

شرکت های متعددی وجود دارند که این نوع دستگاه ها را تولید کرده و به فروش می رسانند. شما در میان این شرکت ها می توانید یکی را انتخاب کنید اما نیاز است که حتماً این شرکت از اعتبار کافی برخوردار باشد. روش های مختلفی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید برند این دستگاه ها را تعیین کنید. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود از افراد متخصص و ماهر در صنعت تولید این دستگاه ها کمک بگیرید. همچنین با استفاده از راهنمایی های این افراد برنده نهایی دستگاه را انتخاب کنید.

  • گارانتی

توجه به گارانتی یک محصول اهمیت بسیار زیاد و غیر قابل انکاری دارد به خصوص اگر این محصول یک دستگاه کاربردی در کارخانه باشد. اگر این تجهیزات دارای گارانتی باشند قطعاً با اطمینان خاطر بیشتری می توانید خالص سازی با دستگاه گراویتی را انجام دهید. بعضی برند های مطرح حتماً برای محصولات خود گارانتی را در نظر می ‌گیرد. توصیه می ‌شود تا حد امکان دستگاه را از این برندها انتخاب کنید. قبل از خرید حتما شرایط گارانتی این تجهیزات را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

خرید دستگاه گراویتی

اگر قصد خالص سازی با دستگاه گراویتی را داشته باشید اولین امری که باید آن را انجام دهید خرید این تجهیزات است. چندین روش وجود دارد که از طریق آن ها خرید این دستگاه ها امکان پذیر خواهد بود. در صورت تمایل می توانید این محصولات را به صورت حضوری و از مراکز فروش آن ها تهیه کنید. اما این مدل خرید معمولا مدت زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. علاوه بر این امر حتی ممکن است در این نوع خرید دستگاه مد نظر خود را پیدا نکنید.

اما در کنار این معایب مزایای به خصوصی نیز دارد. به عنوان مثال می توانید این تجهیزات را به صورت مستقیم و از نزدیک مورد بررسی قرار دهید. اگر شما تایم کافی برای خرید مستقیم را ندارید می توانید از خرید غیر حضوری بهره بگیرید. در خرید آنلاین نیازی نیست که شما اقدامات خاص و پیچیده ای انجام دهید. با مراجعه به سایت عرضه کننده دستگاه گراویتی می توانید آن را خریداری کرده و از عمل خالص سازی با دستگاه گراویتی بهره ببرید.

زمان ارسال دستگاه گراویتی

بعضی از کارخانه ها نیاز دارند خیلی سریع از خالص سازی با دستگاه گراویتی استفاده کنند. بر همین اساس زمان ارسال این دستگاه برای آن ها اهمیت فوق العاده بالایی دارد. اما عوامل متعددی در کنار یکدیگر مدت زمان ارسال این تجهیزات را تعیین خواهند کرد. نوع دستگاه یکی از این عوامل به حساب می آید اگر دستگاه بیش از حد بزرگ باشد یقیناً ارسال آن مدت زمان بیشتر طول خواهد کشید. زیرا باید اقدامات خاصی برای ارسال این نوع دستگاه ها صورت گیرد. مرکز عرضه کننده عامل موثر دیگری است که می تواند زمان ارسال دستگاه گراویتی را تعیین کند.

اگر این مراکز معتبر باشند قطعاً سعی می‌ کنند این تجهیزات را در بازه زمانی کوتاه تری به دست متقاضیان خود برسانند. در همین راستا اگر قصد دارید این محصولات را خریداری کنید بهتر است از مراکز اصلی خرید آن ها را تهیه کنید. البته قبل از خرید حتما با مرکز فروش این تجهیزات در مورد زمان ارسال آن ها گفتگو داشته باشید. اینگونه می توانید امور کارخانه خود را بهتر برنامه ریزی کنید و برنامه دقیقی برای خالص سازی با دستگاه گراویتی داشته باشید.

سخن پایانی

خالص سازی با دستگاه گراویتی کیفیت بی نظیری دارد، این دستگاه سبب شده به دیگر دستگاه های بوجاری نیازی نداشته باشید. دستگاه های گراویتی با ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. متقاضیان متناسب با نیاز خود می توانند آن ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. اما تمامی این موارد زمانی امکان پذیر است که شما یک دستگاه اورجینال را با کیفیت بالا خریداری کنید. از طریق همین سایت خرید این محصولات امکان پذیر است.  در سایت تمامی اطلاعات لازم برای خرید این دستگاه قرار داده شده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرید.

عملکرد دستگاه گراویتی چگونه است؟

این دستگاه ها با توجه به وزن محصولات آن ها را جداسازی می کنند.

چگونه دستگاه بوجاری گراویتی را انتخاب کنیم؟

انتخاب این دستگاه ها باید با توجه به عواملی مانند ظرفیت، برند سازنده و غیره صورت بگیرد.

خالص سازی با دستگاه گراویتی چه اهمیتی دارد؟

کار دستگاه بوجاری اهمیت بالایی دارد زیرا منجر می شود کیفیت محصولات کشاورزی افزایش پیدا کند.

قیمت دستگاه بوجاری گراویتی چقدر است؟

قیمت این محصولات بسته به عوامل مختلفی مانند ظرفیت دستگاه، برند سازنده و غیره تعیین خواهد شد.

بهترین روش خرید دستگاه گراویتی چگونه است؟

خرید آنلاین این محصولات بهترین روش خرید آن ها به حساب می آید.